We zoeken voor ons hotel in het centrum van Brugge een administratief medewerker.Enkele van de taken zijn: Administratief ondersteunen van de Back Office van het Hotel; Opvolgen en up to date houden van de internetsites; beschikbaarheid en prijzen opvolgen. Controle van reservaties, opvolgen groepsreservaties. Voorbereiding Boekhouding. Contact met tour operators. Opvolgen en oplossen van problemen in het hotel.We zoeken bij voorkeur iemand met ervaring of achtergrond in de hotelwereld / in toerisme. Verantwoordelijkheidszin, punctueel, zelfstandig kunnen werken, initiatief nemen, goed voorkomen, optimistisch, goed kunnen werken met een computer / officepakket zijn de algemene vereisten. Alsook een basis takenkennis (Nederlands, Frans, Engels...).We bieden jou een contract (voltijds) van onbepaalde duur aan. De sfeer is aangenaam en er is weinig avond- of weekendwerk. Het loon is volgens de barema's. |
meer info |
dinsdag 3 mei 2011
Enthousiaste Aministratief medewerker
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten